Loonliness is forgotten and Love would never turn rotten

Frekvensen på min blogg är frekvent. Det kanske vill säga att jag inte skriver super mycket då mitt senast inlägg är längre bort än jag minns att jag fanns utan mina fans som håller styrfart i livet så är det givet att jag skulle gå vilse.

NU 

eller kanske NU

Nej ok nu.. Jag skriver fortfarande ifrån malmö/möllan ohoj. Spenderar fortfanrade mycket tid på reggae och fotbollen ännu mer tid åt att var världen bästa pojkvän och om så möjligt...hm nä ok jag spenderar en viss tid i skolan också. Det beryktade Lunds Universitet med sina hjärnförvridna instutioner som lägger griller i huvudet på alla sina undersåtar. Det är ganska trevigt.

Helgen var: snabbt till oslo för rolig bashment och sen hem för en trevlig dans på bodoni, allt gick bra.
Livet är: Målvaktstränare för Olymics Damlag i malmö
Så det skär: är hungrig i magen.

Tja ja har iallafall börjat skriva lite igen..var väll nice

Kommentarer
Postat av: Henrik aka dj baccha

hoppas det blir mer..

/Henrik

Postat av: Anonym

Natti natti! :)

2008-11-27 @ 22:45:02
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback