A.n.o.t.h.e.r L.I.F.E

Jag rockar the poolpartyna i Malmö så jävla hårt. Hade 10 st denna veckan, jag, Cameron Diaz och
B Join(t) C svängde dom vackra i den fetaste inomhuspolen på denna sidan Öresund. Som en gammal
Svenska AKA the mine räv fick man ju dra lite rim på vers och prosa, ie att prata en längre stund om den säregna egenhändigt vackra prosa som ej gavs ut på den tid det begav. Som sagt the poolparty is the shit. Fett med gamla avdankade brats i för lite kläder, i morgon skall jag vända ostron i Orups nya lya vid vattnet här i Malmö, skall bli roligt att se vad han har åstakommit sedan han blev uppäten av vargar. The reincarnation is hype down in skåne nu för tiden. Ni skulle ha sett när jag lock down Runar i en frälsnigs battle i onsdags. Han drog gamla oldschool psalmer på nynorska men jag kontrade med vardags västgötskt flyhavre rhyme. Fy faaaeen vad det var raaam hemma i hans The Church som han kalla sin lya.
Sen när han låg och bad mig att sluta kicka hans skenheliga arse så stegade Yngvie Malmsten upp för att försöka lick me down me lite carbonblandade strängar men jag bara roundkicka han i mellangärdet och gav han en dansk skalle i ryggen så 3 kotor flyttade sig till pannan. Malmö för fan!!! Vilket jävla ös!!!!
Nu har dom där jävla stockholmaran bjudit in mig på deras nyöppnade pool and wine dorm på gallerian. Skall upp med ett gäng and show them the shit. 50 lax payar dom och alla omkostnader, skall göra entre i en dumpers och sen fälla flaket så att 50 000 liter fransk mouserad champange flood the fucking place och sen låta 15 bikiniminigirlies sticka bilbatterier i skiten....sen börjar festen. Vad tror du.

Är detta något i din stil???

Kontakta: Jam Privilege, Malmöhus 12 C-K C/o WEiie!! 600 12 Malmö

Kommentarer
Postat av: katrin

limpan, ditt soundssystem får komma till b-towne och spela stjärten av mig i mitt sovrum.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback