Starting something new - nytt - a?

Jag skall som sagt nu försöka att skriva min första del i min sprajlans nya blogg. Detta internet fenomen som just givit sig till känna i min värld. Vet ej hur länge det har funnits but what the hell, its new for me.

Har fan vart hemma nu sen 2 juli efter my abcentee (felstavat tror jag).
London baby, bitar flyter fortafarande i mig med ganska sträva kanter. Majula vad fan skulle du dra dit för nu, var väll änna knasig timing. Well som det är iallafall. Malmö, I like it damnet, I like it.
Antar att det har med stor del att göra att min framtid gestaltat i en människa lever 10 minuter från mig.
Börjat med de saker som jag sa skulle börjas med eller åtminstånne ligger tankebanorna i rätt fas.
Husie IF. New club and looking forward to the next season, nice team, nice ground etc and a good need for a player like me if I can live up to what I expect of my self.
Har fan sökt varenda typ av jobb som finns men nu verkar det som om jag åtminstonne har skrapat ihop tillräckligt för poäng för att folk skall vilja ha mig. Förskola is the place to be för mig och det tackar jag Frida och Klara för...även Linus.
London again, saknar buzzen lite, 3 years in that speed, behöver väll mer än 3 månader att sakta ner. Måste vara varlig med hur jag sköter det, känner att gasen kan tryckas ner lite igen och att jag kan hantera det. Its fine men måste akta för jag vet hur det kan gå and jag vill inte dit.

Min första blogg. Inte illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback