keep it up - juggeling

Det är konstigt fan, jag brukar alltid bli deppig när jag är fattig, nu är jag mer fattig än någonsin och får massa dyra räkningar ihop med det. Jag känner mig fineeee. Att jobba på förskola och fritids är något av det bästa jag gjort tycker jag nog. Är antagligen därför som det inte känns så hårt att ibland inte ha något att göra.
Gott det var att åka till huset och vila upp sig. Mat mat mat är nice. Synd att jag skall få konstiga elektroshocker i huvudet ibland och bli på konstig humör men det reder ju ut sig om man lungnar sig så.
Klaras moster var med och hon är fan feeeet, så jäkla nice att ha henne med, Sofie o Karisha också. Vandra vid stranden och sova på vinden...tja jag skall nog inet klaga så mycket ändå.
Känner att det som sagt fattas runt 2 pusselbitar för att veckorna skall funka helt smärtfritt, mer sysselsättning och fixa in de pengar som på något sätt skall vara tillängnade mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback