En vecka av ups and downs

Det startade som sagt förra helgen med irritation mellan mig och Klara. Forsätter med stundande möte hos Fosie stadsförvaltning som vars hoppullt positiva resultat har stor betydelse för min dagliga situation.
Efter att det gick ganska bra trippar det det på med att jag har punktering på min cykel. Klara reser hem till stockholm för att fira sin förelsedag med familjen, en helg som hade passat väldigt bra för oss att vara tillsammans men men so be it.
Min kära bil oroar mig med att vara väldigt trögstartad, jag börjatr att kalkulera på eventuella reparationskostander, reslutat: HAR INTE RÅD ALLS.
Under veckan har jag och Klara dock kommit i nya dager och värme bubblar igen, skönt, jag skall ha den kvinnan länge det vet jag säkert. Jobb i Lomma fredag, en lungn dag, tack för det.
Hmm helgen har jag tillbringat svettig och äcklig framför tvn med resterande vänner dvds och framför internet.
Ett långt samtal med en kompis gör att min mobil flippar ur och vägrar ladda upp sig vilket innebär att jag är totally lost och inte har några telefon nummer till någon.

Så efter att på söndagen tagit tag i mitt cykeldilemma och titta på massa fotboll skall jag nu ducha och ladda om för nästa vecka. Nästa helg är det fest, Reggae Open i helsingborg.

Puss


Kommentarer
Postat av: flaaajjest

Du skriver härligt :)
Ditt förra inlägg var galet att läsa, haha, men jag är glad att det löste sig mellan dig och Klara, det gick ändå att med lite möda att läsa ut att det var det som var knas i det förra inlägget ;)

Skriv lite oftare då! Jag gillar din stil att skriva :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback