Vad skall man säga

Mår gott men är trött, 3-4 dagar fotboll i veckan gör en ganska sleeten.
Fredag för fan, party, supa, spy och däcka..för en del är ju som sagt många gånger i detta långa land något man eftersträvar. Fy sånt skit, kan med gott hjärta att jag inte suktat efter denna illfars någon gång. Visst party vill man ju ha men helst utan några droger av känd eller okänd art. Denna helg skall bli LUNGN.
Barcelona mot Real Madrid blir helgens ögonsten, dessa matcher är faktiskt porr.
Jeg og Klara skall/hoppas jag på, spisa något vänligt för magen antingen idag eller under helgen.

Nästa helg är det ju lite Million Vibes sessions around the lawns, jag o Oskar aka Dogfight skall tillsammans med Skyscraper lussa upp barnen på inkonst i malmö, debut för Doggen, något att se fram imot.

Flaaajjest, roligt att se att någon läser.

Älskar att sitta och vila mig framför internet efter jobbet, the world att my feets and inough informational food for my teeth.

// Lick it //
 


Kommentarer
Postat av: kristina

haha :)
finns väl inget roligare än bloggar? :P
hoppas din helg blir trevlig, ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback