Ta taaaaa, helgen svider gott i kroppen

Jag älskar helg älskar helg älskar helg!!!!! Ingen hets inget slit inget slas bara dans, vin, kvinnor (kvinna)och rosor.
Spelning fredag, not much to say faktiskt, kidsen didn't turn up, Dans på lördag, Million Vibes alongside Daddy Boastin och Flars aka Trinity sound. Var roligt faktiskt litet dansgolv men vi rockade dom awayyy still med stil.
Söndag - näta mig en del, kanske lite fika med Lady J och sen chilla med Barca o Real Madrid i soffan och en somnande Klarita på axeln, mums.
Vad tänker man på nu för tiden då???  Hmm hur roligt det vore att skriva på västgötiska: Rjoolit pa hälga sa en la säja att en hade men mer en så vare la innte mäet. Settär här på internet å skrever lita granna för nött sa la en göra så häre på sina lejdiga ti. Att en skrever på bonnmålska var änna rroligare än en trott förrrut. Sa no fortsaätta me de i mail o sånn skit.

Ja där fick ni ett litet smakprov på sveriges i särklass mest underbara dialekt.

19 dec kommer Fridolin (inte Gustav) hem från Costa Rica,  vi hänga hemma i hennes soffa och äta gott, gråta, snacka och kontemplera livets gjorda och framåtsynliga strapattser som tornar upp sig i horisonten. Först är det dock den mycket omsagta middagen hemma hos Fröken Jonsson och Herr Danielsson.
Verkar som om allt nu faktiskt ordnar sig till en smaklig måltid och tillfredställande sällskap. BRA BRA BRA!!! Själv sattsar jag nog på någon slags gratäng ellet lasange för då får man sprida ostmaken över vida näsor. OST OST OST!! Älskar min härliga hejarklacks stämmning i huvudet just nu. MERA MERA MERA!!! Frukosten blir nog en lyckad repris från igår, det är så jävla gott. Brunt bröd med honung och chevre ost. MUMS MUMS MUMS!!! Har sovit godis känner jag, därför denna otroliga skriventusiasm. TACK TACK TACK!!!!

Haet bra pöjka o flekker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback